Allt fixat inför jul!

2009-12-24

Idag har jag varit dålig på att blogga, sorry för det. Var i full färd med att skriva ett inlägg genom mobilen när jag satt i bilen och tråkade upp till Ullared men jag orkade inte så jag raderade skiten. Vill ha en ny mobil, en sån med stor pekskärm. Har blivit kär i en Samsung, rosa såklart! Ska se om jag hittar en bild. Får se om den blir inhandlad den här eller nästa månad för jag SKA ha den!

Det var skön stämning på Ullared idag, lagom med folk. Det gick superfort att vandra runt hela varuhuset, riktigt skönt när man slipper trängas. Vi kom inte dit förrän klockan fyra och då var nog alla shoppinggalningar på väg hem för att ta tag i julbestyren. Fick lite mer julklappar inhandlade och jag tror att alla kommer bli nöjda och glada för sina klappar. Det blev inte sådär jättemycker saker till mig själv men det var väl bara bra det. Har nog aldrig kommit såhär billigt undan när jag varit på Ullared, haha.

När jag kom hem hade Henrik fixat skinkan, gjort tomtegröt och klätt granen och stoppat julklapparna därunder. Han kan om han vill, inte illa va?

Fixade lite små julklappar till alla sex hundar idag också, plus katterna. Såg sådana här på djuraffären och de kostade massor, iallafall om man skulle ha till så många som sex stycken så jag gav mig fan på att jag kunde pyssla ihop likadana och lika fina själv... mycket billigare dessutom. Tyckte att detta blev ganska sött:


Kommentarer
Postat av: Ida

Håll tummarna för att den finns på rean då ;D

2009-12-24 @ 02:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0