Det snöar i Skåne!

2009-12-16

Äntligen, äntligen är det snö i Skåne. Och den får ligga kvar dessutom. Vi har ända till nu legat på mellan 5-10 grader. Jag har inte ens plockat fram vinterjackan utan går fortfarande i min jättetunna jacka eller västen. Hoppas nu att den får ligga kvar och att det ändå inte är alldeles för halt på vägarna imorn när jag ska köra hem till Skövde. Det är alltid något speciellt med den första snön!

Idag händer inte mycket kul utan det blir mest till att göra en massa nyttiga, tråkiga saker som att diska, städa och tvätta. Får även försöka packa lite ikväll så jag kommer iväg vid en vettig tid imorn.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kör försiktigt =)

2009-12-17 @ 08:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0