Bobbies Hatt & Glasögon

2009-12-17
Vilket snöoväder! 26:an var hur torr och fin som helst ända till Gislaved. Sedan blev det mörkt och det började snöa som attan. Lite räligt att köra då faktiskt, det gick inte så snabbt men hellre det än att halka av vägen. Nu är jag iallafall här! Vi har vräkt i oss pizza och nu sitter jag och Ida i soffan och slappar med två trötta vovvar.

Det blir nog inte så mycket mer gjort idag. Imorn ska vi till farmor och farfar. Jag ska även träffa min Fanny. Den lyxisen ska åka till Turkiet igen på annandagen. Fannita snyggo, kommer du ihåg det här? Det var tider det, haha. Bilden är från Teneriffa 2005.

 

Fan vad sjukt kul man har haft i ungdomens år, nu när man tänker tillbaka. Vad mycket kul och dumt man gjorde. Man brydde sig liksom inte om morgondagen på samma sätt som man gör idag. Gud, vad det känns som att jag börjar bli gammal...


Kommentarer
Postat av: Fanny

KLART jag kommer ihåg! :D Lite suddigt från den resan är det väll iofs, gick ju rätt vilt till ;-) Men det här, det minns jag! :D

2009-12-20 @ 02:29:22
Postat av: Fanny

KLART jag kommer ihåg! :D Lite suddigt från den resan är det väll iofs, gick ju rätt vilt till ;-) Men det här, det minns jag allt! :D

2009-12-20 @ 02:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0