Första stegen!

2011-10-23

Vi har inlett de första stegen i projekt köksrenovering, jag är såå taggad för det här har jag längtat efter ända sedan vi flyttade in i huset för ett år och åtta månadersedan. Ett nytt fönster är beställt, lika brett men kortare på längden då vi vill ha diskhon vid fönstret utan att det kommer skvätta för mycket. Idag har vi varit på IKEA och finslipat vår ritning, köket är i stort sett klart för beställning men vi ska kika lite mer på vitvaror, har vi tänkt.

Annars är jag ganska trött efter att ha jobbat hela jäkla veckan. One more day to go... På tisdag ska vi nog till Ullared, ska bli kul som vanligt!

Idag har vi även varit och hälsat på lilla Maja som har permis, hon är underbar och jag är redan helt galen i henne. Man kan bara inte få nog ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0