Fullspäckat schema

2011-03-14
Det är full rulle just nu. Har idag jobbat min åttonde dag på rad, bara fem kvar för att sedan vara ledig en dag och jobba sju igen. Det är bara att hänga i, har ganska goa tider så det underlättar en hel del. Jag försöker ju även träna mer eller mindre någonting varje dag och det går bra. Jag har nått mitt första delmål och det känns sjukt skönt! Jag ska aldrig mer över den vikten igen, ever! Nu kan det liksom bara bli bättre...

Core var förresten skitkul! Man hittade muskler man inte trodde att man hade... Nästa nya grej att testa inom det snaraste blir Cirkelgym. Någon som testat det? Det verkar iallafall jätteroligt.

En liten uppdatering på källaren också. Vi skämde ju bort oss själva med en målare och det gjorde vi verkligen rätt i, gud så skönt det var att slippa fixa med det nya taket. Väggarna däremot fixar vi själva och det är där vi är just nu. Det är grundmålat i gillestugan och på toan and I tell you, it's going to be freakin' great! Det är så himla ljust och fint där nere nu så man kan knappt tro att det ens är en källare. Gästrummet ska torka i cirka en vecka till och sen kan vi börja måla även där. Längtar till jag kan börja fixa med inredningen...

Jo förresten, hon som vi köpte huset av var här häromdagen och tittade. Hon började gråta för att det hade blivit så himla fint. Hon trodde knappt att det var sant. Sånt här ser man bara på tv, sa hon. Haha. Klart det är lite känsloladdat att komma tillbaka till sina föräldrars gamla hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0