Finally Thursday

2011-03-03
Då var den efterlängtade dagen äntligen här, de är på väg och snart är de här. Hoppas nu att tiden ska gå långsamt medan de är här...

Idag har jag varit och klippt mig. Det blev kanske lite väl kort men äsch, det växer snart ut igen. Det blev ju en liten förändring iallafall. Annars har jag mest slappat, städat lite och tagit långpromenader med Alice.

Tänkte visa er lite fina saker jag budat hem från Tradera de senaste dagarna, det har ju som sagt kliat lite i shoppingfingrarna.

 

Någon som vet om schampot är bra? Billigt var det iallafall...


Kommentarer
Postat av: ilhana

Gud vad klänningen och väskan är snygga... det var ett riktigt kap det du ;)



Kram gumman och njut av tiden med mamma och syrran nu ;)

2011-03-03 @ 20:05:31
URL: http://ilhana.blogg.se/
Postat av: Johanna

aah vilken snyyg header!!! :D

2011-03-09 @ 20:21:05
URL: http://fluugsvaamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0