Äntligen lite ledig

2011-03-01
Eller ja, lite och lite. Hela jäkla veckan för sjutton! Underbart... Har precis käkat frukost efter en skön sovmorgon och nu ska jag strax ta en lång runda med Alice. Tänkte titta in på frisören i byn också och se om de har någon tid snarast, tydligen ska en tjej i min ålder jobba där så hon kan säkert vara bra.

Igår var jag på ljusparty hos Lotta och det var trevligt. Dock köpte jag ingenting. Alltså vad gör man när man känner att man verkligen inte tycker om någonting? De ljusen jag tyckte om har jag kvar här hemma från förra ljuspartyt och de har inte ens blivit använda. Därför kändes det bara sjukt onödigt att köpa något bara för att... Jag känner mig lite shoppingsugen på annat dessutom. Jag behöver lite nya leggings, ett par skor och kanske någon ny klänning.

Annars idag har jag tänkt att städa och pyssla här hemma så det är fint när Ida och mamma kommer. Vi får se, ska ta dagen lite som den kommer.

GRATTIS ANNA SOM FYLLER 26 ÅR IDAG!!

Kommentarer
Postat av: alex

frida som jobbar i förslöv är skit bra det är hon unga tjejn. men va du än gör gå inte till hennes mamma hon jobbar åsså där men hon är inte alls bra...

2011-03-01 @ 10:42:54
Postat av: Carro

Vad fin bloggen är gumman! Supermysig!!

2011-03-01 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0