The perfect room

2011-01-27
Pust! Vilken dag jag haft... Blev väckt urtidigt imorse av jobbet som ville att jag skulle komma in tidigare. Eftersom jag kommit i säng sent var jag helt lost, kändes det som. Menmen, börja tidigare betydde ju sluta tidigare och det är inte helt fel. Väl hemma for jag och Henrik iväg direkt för att köpa grejer. Vi har inhandlat sex nya källarfönster, färg till dem, lampor, garderober, skrivbord och lite annat smått. Hade ju kollat ut både garderob och skrivbord i Jyskkatalogen som var superfina. Såg det ut som, ja! Fy fan, vilken skitkvalitet det var på dem när man väl stod där i affären. Det slutade med att vi åkte tillbaka till IKEA. Gamla hederliga, älskade IKEA som man alltid kan lita på!

Så nu ikväll har det skruvats och byggts ihop. Rummet är sååå sjuuuukt fint, trodde själv inte att det skulle bli så bra som det blev men allt matchar varandra helt jäkla perfekt. Ska försöka ordna lite bilder till er imorn när det är lite ljusare, glödlampaljus blir så trist på kort.

Imorn är jag ledig och då blir det till att fortsätta med grejandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0