Effektiv, skön dag.

2011-02-20
Jag har en lika skön dag idag som igår! Imorse gick jag upp ganska tidigt, käkade en ordentlig frukost och åkte sedan iväg på ett tufft, svettigt Indoor Walkingpass. Det var hur gött som helst. När jag kom hem var det full rulle här hemma, Kalle bytte fönster i gästrummet och Nisse fixade lite med elen. Henrik var duktig och tvättade och städade. Sedan har dagen mest gått åt till att städa ännu mer, det har varit så fruktansvärt dammigt efter att vi slipade puts i källaren. Vi fick ett ryck och putsade fönstren också! Asskönt att få det gjort och det gick så himla smidigt när vi var två som hjälptes åt. Henrik tog där ute och jag tog här inne. Nu känns hela huset superfräscht! Eller ja, iallafall övervåningen...

Nu väntar vi på middag, en smarrig köttfärslimpa står i ugnen. Efter det ska vi åka in till Ängelholm och handla lite. Ikväll är ju söndagarnas höjdpunkt, Solsidan! Totally love it... Häromdagen låg vi sängen och kikade igenom hela säsong ett. Vilket gäng alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0