Första jobbedagen

2011-08-08
Första dagen avklarad och ingen ångest alls, gött! Har varit i centralköket och jobbat i disken hela dagen, en lugn och skön start. Någon annan här hemma var helt slut efter sin första jobbdag och har redan hoppat i säng med huvudvärk, usch!

Helt plötslig fick jag en sådan energi! Typiskt att det regnar för annars hade jag gått ut och strukit sista rundan på garaget. Jäklar vad fräscht det blev med det gråa istället för det bruna.

Nu ska jag drömma mig bort bland lite kök ett tag, vi börjar så smått att prata om det nu och eventuellt få det gjort i början av nästa år. Jippie!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Var med i dagen bloggtävling :D

jag lottar ut fem nya vinnare immrn!

Skirv bara jag är med'' så är du med!

Postat av: vendela

Var med i dagen bloggtävling :D

jag lottar ut fem nya vinnare immrn!

Skirv bara jag är med'' så är du med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0