En dag i trädgården

2011-04-17
Idag kom dagen jag egentligen hade väntat igår, sol och 18° är inte alls illa! Jag har rensat alla rabatter på framsidan, det tog sin lilla tid men nu ser det iallafall välvårdat ut. Jag kan inte säga att det är fint för det är det inte men som sagt, det ser okej ut. Tanken är vi ska gräva upp alla fula Tujabuskar och granar och istället sätta häck. När det blir vet jag dock inte... Henrik, som är helt otroligt duktig, har roat sig med att klä in hela trappen ned till källaren i ek. Den mannen kan! Trots att trappen liksom svänger lite grann så sågar, slipar och fräser han som om han aldrig gjort något annat. Jag är superimponerad!

Ikväll ska vi grilla för tredje dagen i rad, fy fan vad det är gott! Igår bjöd Emil & Helene på grillat, mat smakar alltid så gott när man själv slipper att laga. Vi får bjuda igen nån dag och inviga Henriks fonduegryta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0