Minnen.

2010-09-02

So long Sweden.
2006-09-03 21:36

Min sista dag i Sverige. Denna dagen har jag längtat länge efter men det har varit en sorglig dag, jäklar vad sentimental jag har varit. Jag älskar alla mina nära och kära så himla mycket. Ni är bäst.

Fanny, min gosefis. Tack för de tre bästa åren i mitt liv!

Men nu, allihopa, nu ska jag ut på mitt livs äventyr och det känns förjävla bra!!

New Zealand, here I come!

SO LONG!




Ja tänk, för hela fyra årsedan satt jag och skrev det här. Om det var mitt livs äventyr? Oh ja!!! Miljoner gånger om. Fan, vad kul det är att läsa såhär gamla inlägg då och då... Det är så mycket saker man glömt som kommer tillbaka. Och DET, till alla er som ratar bloggare, är anledningen till att jag faktiskt sitter här och skriver. Det är mest för min egen skull, för att bevara minnen och tankar som man senare i livet kan se tillbaka och glädjas, eller för all del, sörja åt. En annan anledning till bloggandet är alla bekanta man har utspridda i Sverige och världen, alla kan se vad man har för sig och man slipper att sitta och skriva en massa enskilda mejl.

Jag blir så sur på folk som tycker det är töntigt att blogga. Läs inte då isåfall! Och lägg er inte i! Det är upp till var och en och så länge det inte berör er så spelar det väl ingen roll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0