Bröllop!!!

2010-09-02
Idag när jag kom hem låg en bröllopsinbjudadan i brevlådan. Min kusin Emil och hans Marie ska gifta sig!!! Gud, vad roligt! Jag har aldrig varit på ett bröllop, vad jag minns iallafall. Har alltid velat gå på ett... Som jag längtar nu!

Idag har jag jobbar några få timmar och sedan varit iväg på ett mycket lättande möte på Arbetsförmedlingen i Båstad. Nu känns allt med jobb, ersättningar och annat jättebra! Min handledare, som jag träffade för första gången idag, var verkligen super! Trevlig, hjälpsam och förstående... Guld värt!

Idag ska tapetseringen bli klar. Trodde inte hallen kunde bli finare men när dörrfoder och golv-och taklister kom upp så kan jag inte sluta stirra. Jag är sååååå nöjd! Jag ska snart ge mig på att småfixa med lite målning i trappan som leder ner till källaren. Den hör ju till hallen men ändå inte liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0