Sjukis & tapet

2010-03-18
Idag är jag ganska krasslig. Har varit förkyld hela veckan och igår, när vi skulle lägga oss, fick jag världens feberfrossa. Jag kunde bara inte sluta skaka och som jag frös! Har inte haft sådan frossa sedan jag var liten. Vaknade ett par gånger inatt med samma frossa, skitjobbigt. Henrik var jättegullig, han hämtade filtar och letade fram sin tjocka, varma favorittröja som jag fick ta på mig. Jag gick iallafall upp som vanligt imorse för jag skulle jobba på sjukhuset och sedan på Espresso House. Men medan jag stod och sminkade mig kände jag bara att nej, det här går inte alltså. Så jag ringde och sjukanmälde mig, väl det för jag är helt orkeslös.

Igår höll vi igång hela jäkla dagen och det var ju kanske inte så smart med tanke på att jag inte mådde helt hundra men nu har vi iallafall alla våra saker här i huset. Rörläggaren var här till jättesent igår men han blev ändå inte riktigt helt klar så han ska komma tillbaka. Kalle fixade en jättefin fönsterbräda till sovrummet och beställde färg och tapeter. Det blir den här fina tapeten från Boråstapeter som fondvägg vid sänggaveln, har varit kär i den länge nu:


Resten av väggarna blir vita och hela sovrummet ska hållas ljust. Visst kommer det bli fint? Fondtapeten matchar väldigt bra med ekmöblerna också förresten.

Kommentarer
Postat av: Emma Liljonkvist

Fyfaaaan vilken snygg tapet!



Jag saknar dig. vad gör du? hur mår du?

2010-03-26 @ 19:58:03
URL: http://emmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0