All alone

2010-07-18

Idag flög Henrik till Gotland för att hänga lite med Emil och Helene, roligt för honom eftersom jag ändå jobbar så mycket när han har semester. Nu ska jag vara själv ända till på torsdag och det är redan ensamt. Plus att jag åkt på en jobbig förkylning. Stackars mig, haha! Jag tycker verkligen att det är skönt att vara ensam ibland, i några timmar sådär, men nu inser jag att det är nog inte lika skönt att vara ensam i flera dagar. Jag saknar honom redan. Han brukar ju alltid vara hemma, det är jag som brukar åka iväg. Nu förstår jag hur han känner det när jag är borta. Det är bra på sitt sätt, man saknar varandra och det får en att tänka på hur mycket den andre betyder för en och vilken stor plats personen har i ens liv. Tur jag har jobbet! På torsdag är jag ledig och då ska jag nog fråga Alex om hon vill steka på stranden hela dagen. Det var så längesen vi hittade på något...

Mamma och Bosse var här i helgen och det var trevligt. Vi har bland annat varit i Helsingborg, Båstad, åkt båt och gått på Väla.

Nu frågade Lotta om jag ville komma och grilla, jag tar varje chans jag får för att slippa vara ensam. Något jag älskar är att vara själv i ett par timmar precis när man kommit hem från jobbet men sen räcker det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0