Vi fick huset!!!

2010-01-22
Jippie!!!!! Vi fick det! Mäklaren sa att han skulle försöka hinna ringa till säljarna för att lämna budet under dagen, han hade tydligen skitmycket att göra. Vi tänkte att vi skulle få vänta hela jäkla helgen på svar men nu ringde han och de hade accepterat budet! Gud, jag är överlycklig!!! Vi ska skriva papper redan ikväll eftersom vi ska iväg...

Äntligen ska jag få dela med mig av mina planer men det får bli när vi kommer hem. Sorry Madde och alla andra som är nyfikna, haha.

JAG KAN INTE TRO ATT DET ÄR SANT, KÄNNS SÅ HIMLA BRA!!!

Kommentarer
Postat av: lisse xO

hej

2010-01-22 @ 19:45:39
URL: http://thatslisse.blogg.se/
Postat av: Sanna

ååååååååååå ja vill ha bilder m.mm...kommer ju dööö av nyfikenhet här hemma..

2010-01-22 @ 22:38:54
Postat av: madde

men!!!nu har dom säkert hunnit ta bort d på nätet jue.. ja som ä så nyfiken!!

2010-01-23 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0