Packa, packa, packa!

2010-01-21
Har kopplat min mp3 till hemmabiosystemet, allt är så mycket lättare att göra när man lyssnar på lite musik samtidigt. Så nu håller jag på att packa som en galning! Har gått igenom hela garderoben, provat en massa kläder jag inte ens kommer ihåg att jag har och hittat en massa bra saker jag kan ha med mig. Framför allt hittade jag en skidjacka!!! Hur fan kunde jag glömma bort att jag har en vit sån? Lätt att den åker med istället för den andra som är för stor. Nu känner jag mig genast lite lyckligare, haha.

Men fasen, vad det är lättare att packa när man ska till solen. Då är allt man behöver bikini, flipflops och klänningar typ. Nu är det jackor och vantar, mössor och halsdukar, termobyxor och underställ, påslakan och örngott, handdukar och tjockare kläder... ja, plus en massa mer! Bilen kommer vara proppfull. Henrik och jag har väl tur som åker ensamma i i vår bil. Vi har sagt till de andra att vi kan ta med lite av deras packning eftersom de åker fyra stycken i en bil som är mindre än vår Honda.

Nu är det enda jag behöver ett pannband. Mamma eller Ida, har ni något? Annars finns det väl att köpa där uppe.

Nu ska jag fortsätta medan jag fortfarande har ett flow...

Kommentarer
Postat av: Frida

I hundfjället där vi va hade dom en Stadium butik med massa snyggt, pannband bla, ja köpte ett där ;)

2010-01-21 @ 15:15:46
URL: http://friiiidas.blogg.se/
Postat av: alix

yaaaaay tycker att nu när du endå är igång kan du lika bra rensa bland din klder skor å smycke å GE MIG DE DU INTE VILL HA=D hahaha hopps hopps hopps hoppas ni får huset assså=) och ha de nu så rolig i sälen era grisar=D kösss kösss

2010-01-21 @ 15:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0