Överdrivet!

2010-01-21

Notis i HD:

FÖRSLÖV: En 63-årig kvinna i Förslöv försvann från sin bostad vid 16-tiden på torsdagen. Fem polispatruller var inblandade i sökandet efter kvinnan. Vid 20-tiden avbröts dock letandet eftersom kvinnan kommit hem igen.

Men herregud! Va? Kärringen var ju bara borta i fyra fjuttiga timmar, hon kunde ju ha åkt till Väla och shoppat eller vad fan som helst. Och FEM patruller inblandade? Har inte polisen här i Skåne liiiite viktigare saker för sig då folk blir skjutna här och där var och varannan dag. Man är lite nyfiken på vad hon har haft för sig under dessa fyra timmar eftersom pådraget blev så himla stort.

Kvällen har varit helt okej. Vi åt en jättegod thaigryta till middag med röd curry och kyckling. Efter det satte Henrik igång med alla köttbullar och jag gick ut på ännu en promenad. Sedan kom Henriks farbror Nisse hit och hämtade hockeybiljetter, han stannade en stund. Anna och Mirko kom också förbi med lite av deras packning som vi ska ta med. Kul med en massa folk hemma, tycker jag.

Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg imorn. Ida ska färga håret på mig och massera mig imornkväll, fy fan vilken lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0