Nu avslöjas min hemlis

2010-01-14
Okej, mina vänner, nu ska jag berätta för er! Jag och Henrik har hittat ett hus vi jättegärna vill ha. När jag tänker på huset får jag samma känslor som han har när man är nykär. Det låter sjukt men jag ljuger inte, jag bara måste ha det här huset. Det är ett vitt tegelhus från 1968, gammalt inuti men vi båda ser möjligheterna. Det är ändå jäkligt rent och fräscht för att vara så pass gammalt. Planlösningen är perfekt, huset är lagom stort, trädgården perfekt...ja, allt klickar! Det här är vad vi vill ha, ett helt vanligt hus liksom! Banken är klar så imorn ska vi kika på huset för andra gången och förmodligen lämna ett bud.

I våras/somras/höstas var vi inne på att köpa en tomt nere i Ranarps Strand men vi beslutade senare att lägga ned det. En tomt för 1,2 miljoner liksom, det är ganska dyrt! Och sedan bygga ett hus på det! Det är kanske dumt att maxbelåna sig såhär tidigt i livet. Jag menar, vi är ju absolut inte för gamla för att bygga nytt om vi vill det när vi är 40. Huset vi kollar på nu är ett perfekt förstahus! I love it!!! Nu kommer ni få stå ut med en massa tjat om detta. Jag vill inte ta ut något i förskott men det har jag typ redan gjort som ni märker. Men jag kan bara inte låta bli! Det känns verkligen som att detta är ämnat för oss.

Nu måste jag få tummen ur och hoppa in i duschen, ska ju träffa Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0