Carbonara & Vitlöksbröd

2010-01-16
Det blir en lugn och skön hemmakväll! Jag vet att jag är välkommen till alla om jag har tråkigt men jag vill inte lämna Alice ensam hemma. Hon kan ju inte följa med eftersom hon löper och alla de andra vovvarna är hanar. Men inte mig emot, jag tycker om att vara ensam ibland!

Nu håller jag på att laga Carbonara med vitlöksbröd, mums vad gott! Henrik får äta när han kommer hem från hockeyn för jag orkar inte vänta, jag är hungrig nu.

Har städat en massa idag så nu har vi fint här hemma. Imorn ska vi titta på huset ännu en gång. Vi ska ta med oss Kalle som är lite mer erfaren så att han också får kika lite. 

Nu väntar soffan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0