Livsglädje!

2010-02-21
Nu är min jobbhelg avklarad. Och vilken helg!! Den har varit helt kanon... Jag har ju varit på Espresso House på Knutpunkten i Helsingborg. I fredags var det riktigt bra tempo då jättemånga pendlare åker igenom där. Lördag och söndag var lite lugnare men det har bara varit bra för då har jag verkligen fått tid att lära mig saker ordentligt och fått chansen att tänka efter lite mellan varven. Det har varit hur roligt som helst! Och tiden har gått såå fort, jag har liksom inte kollat på klockan en enda gång och vips så var det dags att åka hem igen. SÅ ska ju ett jobb vara! Jag kan ju berätta att det är en hel vetenskap att få till en helt perfekt café latte, till exempel. Eva-Mari, tjejen som har haft hand om mig är super! Vi har haft jättetrevligt och pratat om precis allt. Vi bytte nummer nu idag så vi får försöka att hålla kontakten, skojigt! Nu får jag bara hålla tummarna att jag kommer att trivas precis lika bra på Espresso House i Ängelholm där jag egentligen ska vara. Men det tror jag nog...

Det har känts så himla bra att få åka iväg till något eget som bara är mitt. Dessutom har det varit underbart att ha träffat en jäkla massa folk, det gillar ju jag. Just nu känner jag en sån enorm livsglädje. Det var längesen jag gjorde det sist men nu känns ALLT helt perfekt. Vi har snart hus, jag har fått jobb... Jag känner mig så lyckligt lottad. Och jag tycker verkligen att jag förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: alex

Är så GLAD för din skull =)=)=) yaaaaaaay <3

2010-02-22 @ 11:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0