Första klapparna

2010-12-22
Igårkväll var vi hemma hos Kalle och Lotta på lite fikamys och julklappsbyte. Jag fick jättefina och praktiska skålar med lock från Tupperware och presentkort på IKEA. Henrik fick innetofflor och en jättestor låda med grillbestick och en massa grillredskap. Vi alla skulle egentligen väntat till julafton men nyfikenheten tog över, haha. Ikväll ska vi hem till Anna, Mirko & Ludde och stoppa lite julklappar under deras gran, ska bli mysigt.

Har en superskön dag idag, ni anar inte. Jag bara älskar när man kan gå och smålalla, har fortfarande pyjamas på mig till exempel. Det blir till att börja packa lite idag, både mina och Alice saker. Helst av allt vill jag åka NU! Jag är ju ledig och går bara och väntar på att Henrik ska också bli det. Lite smådrygt... Å andra sidan har jag lite saker jag behöver ordna med imorgon förmiddag eftersom lönen kommer först då.

Här kommer en bild på godiset jag gör just nu, snuskigt goda! Bounty:


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Mimmi!

Dom såg äckligt goda ut så vill du lägga upp receptet så bugar jag :-) Ni har fått riktigt fint i erat hus, så duktiga såå!! Ha en riktigt GOD JUL!!! Kram Therese Svanberg (fd Karlsson)

2010-12-22 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0