Det går bra nu!

2011-09-27
Hörrni, jag har varken haft tid, ork eller lust att blogga sedan sist. Jag satt precis och tänkte, för hundrade gången, att det skulle varit skönt om den där jäkla iPhone-appen till Blogg.se kom nån gång. Och minsann, när jag surfade in på hemsidan så fanns den där. Äntligen! Sedan jag skaffade den här telefonen använder jag bara den riktiga datorn till att göra bankärenden så därför blir det aldrig att man surfar in på bloggen men nu ska det bli ändring på det! Fler bilder kommer säkert också att smyga sig in nu när man mest fotar med mobilen.

Iallafall, allt är kanon med mig. Det känns som om allt går riktigt bra just nu och jag kommer snart att återkomma från min telefon. That is a promise!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar att det går bra nu :) dessutom gillar jag att vi snart ska åka till skåne :)

2011-09-29 @ 07:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0