Underbar vecka

2011-10-16

Helgen, eller hela veckan, förresten har varit kanon! I fredags kom ju Ida, Emil och Marie. Det blev Idol och tacomys men fy vad tråkigt Idol är i år, tycker jag. Alla är ju pyttesmå! Eller är det kanske jag som börjar bli gammal?

Igår var vi en sväng på Väla innan Emil och Marie åkte vidare till Malmö. Vi andra tog en tur på Familia också. När vi kom hem var vi supertrötta och avslutade dagen med tacorester och filmen Water For Elephants.

Idag har vi varit på Väla ännu en gång, Ida och jag. Det blev även en liten sväng på IKEA. Det som är bra med att jag har dålig shoppingtur just nu är att jag sparar en jäkla massa pengar. Jaja, desto mer pengar över till Ullared om drygt en vecka.

Nu blir det tv och varma mackor resten av kvällen, mums! I veckan väntar sju dagars jobb! Dessutom ser jag jättemycket fram emot Alex och Nisses lilla bebis som ska titta ut om några dagar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0