Äntligen helt klara!!

2011-10-10
Ja, äntligen är vi heeelt klara i källaren. Alla smågrejer som fogning, garderober, grejer som ska upp på väggarna och sådant är fixat. Vi hade som mål att bli klara tills imorgon då mamma kommer hit. Det är bra med mål, det betyder att man ligger i lite extra för annars är det lätt att man gärna blir lite lat.  Att mamma ska komma ska bli såå kul, jag har knappt varit helt ensam med henne sedan jag flyttade hit för snart två årsedan. Hon är verkligen världens bästa och jag är så glad att just hon är min mamma!! I helgen kommer dessutom min älsklingssyster och hälsar på, det var ett bra tagsen vi sågs så det ska bli askul att göra sånt som bara vi tycker om och som vi är riktigt bra på!  Idag har jag en ledig dag och jag har tänkt att jag ska städa lite mer. Det är såå skönt att vi har så bra ordning på allt just nu. Men först blir det att sova en liten timma till, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0