Sjukstuga i Sälen

2011-01-16
Igår kom vi hem från vår vecka i Sälen och för att sammanfatta den får jag väl säga att den har varit sådär, faktiskt. Redan på tisdagen blev Henrik sjuk i maginfluensa och sedan vandrade den skiten runt bland oss alla. Tydligen har det gått maginfluensa i Lindvallen i ett par veckor och jag antar att folk är sådär noga med hygien och att städa ur sina stugor ordentligt. Det blir som en ond cirkel med nya gäster hela tiden... Nästan hela veckan har alltså gått åt till att vänta på att alla ska bli friska så vi kunde ha lite roligt. Nej, i år var Sälen faktiskt lite av en besvikelse tyvärr...


Nu är vi iallafall hemma och det är bara att ta nya tag. Vi håller på att måla i datarummet och det börjar äntligen likna något nu även om det är ganska mycket kvar. Imorn väntar en ny jobbvecka och jag ska prova en ny position, ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Malin

Trist att Sälen blev som den blev, maginfluensa som är bland det värsta. Skönt att höra att ni kommit hem igen. P.S. Jag har saknat dina inlägg.

/ Malin

2011-01-16 @ 16:36:44
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0