Bloggrekord

2011-01-26
Nu är äntligen datarummet helt färdigt! Jippie! Imorn ska vi åka och köpa garderober, ett nytt skrivbord och lite fina lampor. Dock kommer gästrummet att tillfälligt få flytta upp till det nya rummet då vi ska börja greja nere i källaren inom kort. Det blir väl roligt för våra gäster att få sova i ett helt nytt rum men jag tycker det känns lite halvtrist eftersom jag vill ha datarummet som ett datarum och inget annat! Äsch, det gäller ju bara ett tag... Här kommer lite utav stilen jag vill ha. Ljust med vita, gröna och svarta inslag.



Jag har jobbat och ska jobba nästan hela veckan. På fredag är jag däremot ledig och ska bara vara hemma och greja en massa. Imorn åker mammsen till Bali. Hoppas ni får det jätteskönt och roligt!

Jag måste förresten berätta att jag nog hade läsarrekord häromdagen. 63 läsare! Inte illa, man kan ju inte låta bli att undra vilka alla dessa är. Roligt var det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ar en utav dom :D

2011-01-26 @ 22:17:33
URL: http://lifeoffanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0