En stund över

2010-09-01
Puh, äntligen en stund över till att sitta här vid datorn. Det har varit full rulle ända sedan i fredags. Helgen i Skövde var skojig och jag hoppas att alla andra tyckte det också. Nu jobbar jag hela veckan förutom söndag, pengar till mig!

Här hemma går det framåt, vi är igång med tapetsering. Är såå glad att vi valde den beige- och vitrandiga tapeten, den gör sig skitbra i hallen. Jag tror att Kalle ska komma idag och sätta upp lister, karmar och sådant. I helgen blir det kanske att åka till nya IKEA och införskaffa lite smått och gott till allt det nya. Jag tycker det har blivit så himla fint! Jag går runt och är helt lycklig hela tiden, tänk att jag har ett sådant fint hus.

Nu ska jag passa på att vila lite innan Henrik kommer hem från jobbet. Ska laga mat så den är klar lagom till han kommer, flygande Kurre blir det idag. Har en sockerkaka i ugnen till fikat sen, jättelängesen jag åt en gammal hederlig sådan.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha flygande kurre? Vad är det? :D

2010-09-01 @ 15:32:18
Postat av: Malin

Ja, det undrar jag också! Hehe, flygande jacob har man ju hört talas om men kurre var något nytt. =)

Klart att du ska gå runt och njuta utav ditt hus Mimmi, ditt alldeles egna slott och där du har huvudrollen som dess prinsessa. Njut till fullo, för snart blir även det nya till vardag... KRAM!

2010-09-01 @ 23:40:37
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0