Vinterdäcken på

2010-10-22
Alla verkar skriva om snön så jag får väl skriva min lilla snutt också. Igår, när jag jobbade, vräkte snön ner. Dock lade den sig aldrig och helt plötsligt var det strålande sol och blå himmel igen. Märkligt! Nu pissar regnet ned istället och det blåser ganska mycket, som vanligt här vid havet. I Skövde verkar snön ha kommit för att ligga iallafall och det var väl en jäkla är tur att vi satte på vinterdäcken igår ändå. Vi ska ju åka uppåt idag när Henrik slutar... Det blir mat och Idolmys hos mamma först.

Och imorn blir det bröllop. På söndag ska jag träffa Fanny en sväng innan hon drar till Gran Canaria, fy fan vad skönt för henne alltså!

Nu ska jag snart ta tag i dagen. Tänkte åka in till stan och uträtta några ärenden för att sedan åka hem och packa och vänta på att få åka.



Kommentarer
Postat av: Malin

Trevlig Skövde tripp.

Det stämmer, här i Skövde... eller ja, här i tibro så har snön lagt sig, dock inga mängder men den har legat sedan igår och under morgonen har det kommit lite till. Kör försiktigt och var rädda om er! <3

Kram Malin

2010-10-22 @ 10:59:59
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: lovisa

Är allt bra med dig?:)

2010-10-22 @ 11:23:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg - alltid ny och skön musik!

Nice blogg!



Ifall du vill ha den nyaste och bästa musiken innan någon annan har den besök då studiobootleg. där lägger jag upp dagliga låtar före alla andra innan den spelas på radio!

2010-10-22 @ 11:35:53
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0