Vinst & klänningsbekymmer

2010-10-16
Har haft en riktigt skön lördag! Imorse var vi iväg på tippen och slängde all skit som blivit överallt. Sedan kopplade vi in spisen i källaren, nu är den nästan eldningsklar. Det dröjer nog inte allt för länge innan man vill sätta igång den med tanke på hur jäkla kallt det är ute.

Senare på dagen kom Anna, Mirko och Ludde förbi. Mirko skulle hjälpa oss med tv-antennen så nu är det ordning på den också. Vi lagade en smarrig kycklinggryta och bara myste.

Det här med Tradera fungerade ju fint. Har redan hunnit buda hem ett jättesnyggt köksset från Marimekko bestående av en kökshandduk och två grytlappar. Allt för en billig peng, såklart! Om jag kan hålla mig ska jag spara dem till mitt nya kök men vi får se hur det blir med den saken. Jag fick till och med några egna klädesplagg utlagda så vi får se om någon kan vara intresserad.

Imorn blir det Väla. Jag bara måste hitta en snygg klänning till bröllopet nästa helg. Jag är lite ute i elfte timmen så jag hoppas verkligen det finns något i min smak. Jag vill ju gärna på något sätt matcha Henrik lite grann också och han ska ha en mörkblå skjorta och kavaj. I'll let you know how it goes...

Jag har äntligen städat fram kamerasladden också. Imorn ska jag försöka ta bilder på hall och vardagsrum och lägga ut här. Sålänge får ni hålla till godo med denna fina bild utav vardagsrumsfönstrena.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0