Ullared * 2

2010-10-03
Så som jag längtat efter Ullared och så jäkla besviken som jag blev. Vi fick stå i kö i någon timma för att ens komma in och väl därinne kunde man knappt röra sig, så mycket folk var det! Ja, det var hemskt alltså... Till slut orkade vi bara inte mer så vi gav upp och gick för att betala. Efter cirka en timma i kassakön kunde man äntligen få åka hem. Kände mig helt tom när jag kom hem, jag som ville handla så mycket. Fick lite köpt iallafall. Bland annat några koftor, klänningar, leggings, söta burkar, krukor, väggord och en lampa. Det är nog första gången jag kommer hem från Ullared med bara en kasse.

Imorse ringde svärfar, som campat på Ullared inatt, och sa att det inte var i närheten av någon kö idag. Så jävla typiskt! Jag och Henrik fick ett infall och bestämde oss för att åka dit idag igen, haha. Vi har ju trots allt bara drygt en timma och en kvart dit. Det var mycket folk idag också men inte i närheten av så mycket som igår. Idag kunde man röra sig fritt och det var inga köer alls. Till och med Henrik tyckte att det var roligt. Idag blev det några fler koftor och klänningar, jättesnygga soffkuddar, en vit jättefin vedkorg och lite annat smått. Nu känner jag mig hel igen!

När vi kom hem klippte vi gräset och städade ur garaget, skönt att få det gjort! Nu i veckan väntar en jäkla massa jobb och det är ju bra. Nu ska jag lägga mig i soffan med mina gosar och se på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0