Tradera?!

2010-10-16
Då var man äntligen lite ledig efter tolv dagars slit både på jobb och hemma. I torsdags hade vi vår värdering av huset och vi landade ungefär där vi hade tänkt oss. Nu blir det att åka till banken igen för att pyssla om lånen lite och sådär. Det kommer nog bli väldigt bra till slut...

Har inget direkt planerat i helgen vilket är ruskigt skönt. Vi var hos Anna och Mirko igår och käkade lite gott. Hon visade mig hur Tradera fungerar och det verkade ju ganska spännande. Känner jag mig själv rätt kommer man bli sittande där ganska ofta nu. Folk säljer ju verkligen allting! Så nu tänkte jag att man kanske skulle pröva sig på att bli av med lite grejer man ändå inte använder, typ kläder som man bara haft på sig en enda gång. Ni som provat, är det nåt jag bör tänka på? Andra tips och goda råd?


Kommentarer
Postat av: Frida

Tradera är TOPPEN, jag älskar det :) Jag shoppar ju ganska mycket och hälften brukar aldrig bli användt, då är det toppen att lägga ut det på tradera, även sånt man tröttnat på :) Vissa grejer kan man få en bra slant för, vissa lite mindre men jag brukar lägga allt på samma konto och då blir det en bra summa :) Så pröva det.

Skriv ihop en "sälj-beskrivning" och spara så har man det varje gång man säljer nå, jobbigt att skriva nytt varje gång, man bara byter ut infon om varan.

Skriv också ett "vinnarmejl" och spara så att du har :)

Du kan gå ut på min tradera-sida och kolla om du vill, har nog inget ute just nu men det kommer :)

xfriiidax

Lycka till :)

2010-10-16 @ 10:00:01
URL: http://friiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0