Julklappsidéer

2010-10-20
Ja, det är faktiskt dags att börja tänka på julklappsshopping... Snart iallafall. Jag vill inte vara ute i sista minuten. Nu sitter jag här och har kommit på en del riktigt bra idéer och känner mig väldigt nöjd. Jag börjar längta mer och mer efter december då man kan börja julpynta lite grann, ska bli mysigt att göra det i huset. Hoppas vi får en vit vinter i år igen och inte en sån där typisk skånsk vinter som alla pratar om här nere. Det betyder bara regn och rusk.


Idag har jag jobbat i restaurangen. Jag börjar tycka om det mer och mer. I början riktigt vantrivdes jag men det var baraför att jag fick lära mig allting på helt fel sätt. Laddar inför en ny dag där imorgon igen. Torsdag betyder soppdag med efterrätt och det betyder svinmånga gäster och mycket stress. Skönt att det bara är en kortisdag och att man inte ska vidare på avdelning efteråt. Dessa blir de enda två dagar jag jobbar denna veckan eftersom vi drar till Skövde på fredag, lite lyxigt! Jag är lite mammasjuk så det ska bli skönt att komma hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0