Hurtig!!!

2010-10-26
Innan satt jag i soffan och blev bara tröttare och tröttare och segare och segare. Jag tänkte att jag måste pigga på mig lite så jag bestämde mig för att gå ut och gå en sväng. Sedan ångrade jag mig och tänkte, ännu bättre, jag ska fanemej ut och springa en runda. Sagt och gjort! Det var riktigt jävla skönt. Tog en tur på cirka 30 minuter och jag kanske gick max 5 minuter utav dem. Inte illa för att vara första gången på flera år va?


Imorn kommer jag att vara fruktansvärt mör i kroppen, känner det redan nu. Framförallt framsida lår. Ska försöka göra detta till en vana, en joggingtur varannan till var tredje dag kanske? Keep up the good work!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0