Äggsmoothie

2010-10-27
Träningsvärken är faktiskt inte så fasligt farlig idag ändå. Jag känner ju såklart en del i benen, armarna och magen så det har ju tagit. Har nyss varit ute och gått en promenad på 40 minuter för att mjuka upp musklerna lite.

Idag har jag jobbat, först i restaurangen och sedan på avdelning. Det gick finfint men var ganska segt. Var tvungen att åka och handla efteråt och när jag kom hem var det alldeles för sent att laga middag. Fick bli en smarrig äggsmoothie (?!) och två smörgåsar. Visst låter det äckligt med äggsmoothie? Men det var faktiskt riktigt gott. Man mixar 1½ dl lättmjölk, 1 dl mellanfil, 2 tsk honung, 1½ dl frysta mangotärningar och 1 ägg. Snabbt, smarrigt och nyttigt! En kopp grönt te med vaniljarom slank ner också, det sägs ju att grönt te ska få fart på förbränningen.

Nu har jag precis betalt en massa tråkiga räkningar och väntar på att min goding ska komma hem från hockeyn.

Här är vi innan bröllopet i lördags. Henrik blundade på alla korten innan detta så jag sa till honom att öppna ögonen ordentligt, resultatet blev då detta. Råstirr!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Så fina ni var <3

2010-10-28 @ 21:32:55
URL: http://lifeoffanny.devote.se
Postat av: Fanny

Så fina ni var <3

2010-10-28 @ 22:15:47
URL: http://lifeoffanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0