Sex & The City

2010-05-30

Har haft en lugn och ledig helg, riktigt skönt efter att ha jobbat 13 dagar på raken. Igår var jag ensam hemma på dagen, städade ur bilen grundligt och den blev som ny. Fy, vad den såg ut innan. Solen var framme hela dagen så passade på att sola och jag har allt fått lite, lite färg. Kvällen blev myspys med film men vi såg aldrig klart den för Anna och Mirko kikade förbi.

Idag sov vi ända till 11, vet inte när det hände sist men skönt var det. Nu har vi precis hängt upp tvättstället och spegeln i badrummet. Jag är sååå mallig! Det blir skitsnyggt! Snart ska vi sätta in wc-stolen och förhoppningsvis kommer även duschväggen upp idag. Sedan väntar vi bara på att rörläggar-Kim ska komma så man kan få lite vatten. Efter det ska jag städa av ordentligt och sen, mina fina, kommer bilder på mitt skitsnygga badrum.

Nästa projekt har faktiskt inte med huset att göra. Nej, nu är det båten som ska i först och främst! Lite andra nöjen måste man ju få ha vid sidan av... Det är så otroligt lugnande för själen att åka ut på havet och fiska eller bara åka en sväng. Jag älskar det, är så lycklig att jag bor på västkusten. Säga vad man vill men det går inte att jämföra sjö och hav.

När detta är fixat så drar vi igång med hall och vardagsrum samtidigt eftersom väggar ska öppnas och så vidare. Kommer bli kanonbra allting.

Nu väntar jag på att klockan ska bli fem, Alexandra och jag ska gå på Sex and The City 2. Ska bli roligt att komma ut lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0