Jobberbjudande & Dialys

2010-05-03

Igår ringde de från Shell 7-Eleven i Åstorp och erbjöd mig ett jobb. Jag har inte ens sökt där så jag blev väldigt överraskad. Roligt att de hört talas om mig och gärna vill att jag ska komma och jobba hos dem. Jag ska inte dra hela historien men efter många om och men har jag iallafall bestämt mig för att tacka nej. Jag trivs så himla bra på sjukhuset och vill "vidare" där. Det är till och med så att jag nu är förste man att få ett vikariat om där dyker upp någonting. Dessutom har det redan kommit in en person efter mig. Det som lockar med Shell 7-Eleven är att jag kan allting redan och att man faktiskt tjänar riktigt bra då man går under Transports avtal. Jag hade nog inte tvekat om Shell i Ängelholm ringde men det blir lite för långt att åka till Åstorp vareviga dag. Jag känner att jag har sån jäkla röta med jobb. På bara cirka två månader har jag börjat på två jobb, sagt upp mig från ett och blivit erbjuden ett.

Idag har jag gått bredvid på Dialysen. Den var inte lik någon annan avdelning eftersom det är som patienternas andra hem och de blir väldigt bortskämda där. Jag tyckte hur som helst att det var jätteroligt, där kommer jag att trivas.

Malin: Nej, vi har inte gjort någonting alls i köket än. Väggarna är lite småtrista och likaså golvet men luckorna är ändå vita och fräscha så vi tyckte inte att det var prio ett. Men till hösten/vintern ska vi riva ut hela skiten och sätta nytt. Jag kan knappt vänta, haha.


Kommentarer
Postat av: Denice<3

Heej heej jag heter Denice:) Jag tycker din blogg är super bra<3 Du får gärna kolla in min blogg oxå och slänga in en liten kommentar får du oxå gärna göra<3 Kram så länge/Denice<3

2010-05-03 @ 15:48:40
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej,vad fint det börjar bli i huset,måste vara härligt=)

längtar verkligen till vi hittar ett hus som passar oss i tycke,men det finns ju inga här,rätt trist.Får man fråga vad ni fick ge för huset? Kram Angelica

2010-05-07 @ 09:18:21
URL: http://myboysandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0