Ensamma igen...

2010-05-17
Nu har det gått en hel vecka sedan jag skrev här sist, shame on me. Tiden har bara inte funnits. I tisdags kom Fanny hit och stannade i två nätter. Askul att träffa henne igen, som jag saknar henne och som vi har haft roligt i våra dagar! Vi var bland annat iväg till Ullared och shoppade loss en hel del. Efter att hon åkt hem kom nästa besökare, mamma och Ida. Vi har mest slappat och tagit det lugnt hela helgen, det behöver man också ibland.

Update om huset då. Kaklingen av badrummet är i full gång och det blir jättefint! Det ska ju synas att man är tillsammans med en murare, eller hur? Haha. Den nya ytterdörren har också äntligen kommit på plats efter många om och men. Även den blev kanonbra! Jag lovar att fixa upp lite bilder så snart jag hinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0