Morgonångest

2010-03-29

Jag går alltid upp direkt när klockan ringer på morgonen, brukar aldrig ligga och dra mig eller ens sträcka på mig. Ibland, precis efter att jag stigit upp, sköljer en sådan fruktansvärd ångest över mig. Det känns som om att jorden är på väg att gå under fastän att allting egentligen är tipp topp. Brukar någon annan av er också känna så? Är det kanske bara för att man inte vaknat till ordentligt eller är det bara för att man är så in i helsikes jäkla trött? Jobbigt är det iallafall, det varar bara i någon liten minut och sedan går det över.

Anyway, sista dagen på E.H. idag. Är stolt över att jag sade upp mig, det känns faktiskt skitbra. Idag ska jag lära en ny tjej att stänga så jag kommer inte att jobba ensam. Och Mia jobbar mellanpasset, vilken perfekt avslutning.

Idag ska jag måla klart alla lister och sedan ska de upp. Henrik ska åka och köpa dörrar. Vi hade lite ångest över om vi skulle ha släta dörrar eller spegeldörrar så det blev inga förra gången vi var iväg. Vi har hur som helst kommit fram till att det blir släta, vi tycker det blir snyggast. Snygga handtag har vi redan köpt.

Imorn är jag ledig, håller på att försöka få tag i frissan för jag vill få mina slingor gjorda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0