Life is good!

2010-03-30
Idag är jag ledig, solen skiner och Ida är på väg hit. Kan det bli bättre?! No, I don't think so... Känner mig lite sådär smålycklig. Har tagit på mig sommarkläder, en vit tunn tunika och en beige kofta. Vitt och beige ska ju visst vara himla poppis just nu. Jag har fixat iordning håret ordentligt, sminkat mig, satt i färgglada örhängen och känner mig fin. En toppendag, helt enkelt. Ska ta med Ida till Lågprisladan i Boarp, en skojig affär som har all möjlig skit. Småskit, som jag gillar. Funderar på om vi ska grilla ikväll, det vore himla gott.

Jobbade ju min sista dag igår. Kändes inget speciellt alls. Rebecca, min efterträdare, är jättegullig så det kommer nog att gå bra. Kommer sakna Mia Pajen men vi ska givetvis fortsätta höras av. Och hitta på skojiga saker. Nu har jag bara ett jobb att fokusera på och det känns skitskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0