Det börjar likna nåt nu

2010-03-27

Jag har haft en helt fullspäckad vecka, ni anar inte! Jobb, jobb, jobb och flyttstäd. Och lite husrenovering på det. Men nu är det över, både med flyttstäd och dubbeljobb. Fy fan, så skönt! Jag bara orkar inte mer. Eller jo, jag orkar men jag vill hellre ha ett liv vid sidan av. I torsdags blev jag lämnad att jobba helt ensam från klockan 15.00 till 21.00 på Espresso House. Ja, alltså jag säger ingenting så har jag ingenting sagt men det är INTE okej!!!

I sovrummet är allt målat och tapetserat nu, så sjukt jävla fint! Det blev mycket, mycket bättre än jag ens kunnat ana. Nu är det bara golv och lister kvar samt en ny dörr. Längtar till vi köper de nya garderoberna också, då ska jag rensa ut bland alla kläder och göra fint.

Annars har inget direkt nytt hänt. Jag har jobbat morgon på sjukan och snart ska Henrik på hockey. Själv ska jag slänga mig i soffan, glo på film och bara njuta av att vara lite ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0