Alice 2 år igår!

2010-03-16
Nu är jag lite dålig på att skriva igen! Inte bra... I söndags blev jag iallafall aldrig inringd så jag fick mig en ledig dag och det tycker jag att jag förtjänade. Istället åkte jag och uträttade en massa ärenden i min egna takt utan att stressa vilket var jätteskönt!

Det går framåt med huset. Sovrummet ska nog bara slipas en gång till och sen kan man börja tapetsera. Kalle skulle nog försöka att hjälpa till hela veckan, vilket vi verkligen uppskattar. Rörmokaren kommer idag och lägger om rören i badrummet. Vi får hoppas att Nisse kommer och fixar den sista elen också för sedan är det bara att köra på även där. Jag ska försöka få upp lite bilder snart men min dator är fortfarande paj och jag är inte riktigt kompis med Henriks dator men jag ska se vad jag kan göra.

Igår fyllde Alice 2 år!!! Hon fick en tallrik med köttbullar, korv och ost till middag. Hon måste ha trott att hon var i himmelriket, haha.

Idag ska jag jobba på Knutan, ska stänga. Vi får hoppas att det går bra. Imorn är jag ledig, skulle egentligen åkt på kurs med E.H. men eftersom jag ändå ska sluta behövde jag inte följa med på den. Sweet! Blir nog flytt imorn så man sedan kan börja städa lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0