Jag älskar min källare!

2010-07-02
Vår vind är inte riktigt isolerad som den ska. Vad jag har förstått ska man ha cirka 60 cm isolering och vi har bara 30 cm. Det betyder att på sommaren går värmen rakt igenom huset och det blir alldeles för varmt och på vintern tvärt om, det blir alldeles för kallt. Tack gode gud för att vi har våran källare som just nu är alldeles sval och underbar. Man sover som en liten gris där nere... Ett av sommarprojekten blir givetvis att isolera ordentligt på den där jäkla vinden för såhär kan vi inte ha det!

Idag är jag ledig, försöker ladda batterierna för jobb lördag, söndag och måndag. Direkt efter jobbet på måndag åker jag upp till Skövde. På tisdag ska jag klippa mig och göra mer slingor, det är det enda jag har planerat.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt....låter som en toppen midsommar. Roligt att du ska till skövde, hur länge stannar du? Ha det bra...kram

2010-07-03 @ 14:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0