Skön dag utan krav

2010-01-04
Jag har hållt igång hela dagen idag fast ändå har jag inte gjort så mycket. Den överfulla tvättkorgen är nu fixad, ren och fin. Det är ordning överallt och jag håller på med middagen. Det blir köttbullar med bulgur och till det guacamole och hummus. Mumsigt! Det finns ju så mycket nyttigt som är gott så varför i hela friden brukar man laga mest skit?

Alice har blivit kammad idag så nu är hon supersöt. Riktigt vit och fin! Hädanefter ska hon bada varje söndag, har jag bestämt. Nu när pälsen börjar växa ut är det skitviktigt att sköta den ordentligt för annars blir den sådär tovig igen och det är inte alls roligt.

Jag håller på att fixa med Henriks födelsedagspresent. Smider en massa planer. Han kommer bli skitglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0