Hello 2010

2010-01-01

Gott nytt år på er alla, hoppas ni hade en rolig nyårsafton. Jag hade väldigt trevligt hos Anna och Mirko. Det gick lugnt till och det ställdes inte till med några stora bravader. Vi stannade kvar över natten och kom inte hem förrän klockan 19 idag. Då blev det pizza, haha. Bra start på året då vi skulle bli nyttigare. Men det kommer, jag lovar.

2010 ska jag, som sagt, bli nyttigare, äta bra mat och träna mer. Jag ska ta mer långa promenader, börja simma och spinna. Jag ska uppdatera er om hur det går senare.

Jag är alldeles för trött för att skriva mer idag. Är dessutom dålig fortfarande så jag har ingen direkt fantasi och känner ingen inspiration. Ska nog hoppa i säng och hoppas på bättre tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0