Dessa jävla bilar

2010-01-18
Idag var det Golfens tur att inte starta. För bara någon veckasedan var det min Honda och i lördags var det ju Henriks jobbil. Jag säger då det! Lite kyla ska de väl för fasiken klara av? Men det verkar inte så... Vi försökte med ALLT samtidigt som vi blev så jävla trötta på skiten och höll på att skratta ihjäl oss av utmattning. Vi fick igång den till slut, batteriet verkade ha fått sig en riktig köldknäpp.

Idag fick jag ett riktigt roligt besked angående Henriks födelsedagspresent. Han kommer bli så himla glad! Jag längtar redan nu till han fyller år.

Vi käkade fisk till middag, har ni prövat att panera fisk i sesamfrön stället för ströbröd? Det är skitgott! Efter det åkte vi till Familia. Jag var inne på Ur & Penn och sa hej, den ansvariga hade gått tio minuter tidigare så det var lite typiskt men tjejen som jobbade skrev en lapp om att jag varit där och så. Nu får vi se vad som händer... Hittade ingen ny jacka, den andra får väl duga då. Vi gick även in på Bauhaus och drömde oss bort bland tapeter, golv, dörrar, badrum och allt annat. Nu när vi kom hem kikade vi på Hemnet, man kan se för hur mycket husen i samma område sålts för i snitt och det verkar som vi ligger helt rätt till med vårt bud. Lova att ni håller tummarna för oss imorgon när vi ska lämna det!

Ikväll är det jag som ska lägga mig i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0