Personalmöte

2010-02-24

Nu ikväll har jag varit på personalmöte, det gick jättebra. Jag fick mitt schema, en massa information och annat. På måndag kör vi igång! Känner på mig att det kommer bli kanoners. Vi får våra scheman för en månad åt gången vilket betyder att man kan komma med önskemål och vara med och bestämma hur man ska jobba nästkommande månad. Mina jobbkompisar verkade jättegoa, hela bunten. Min första månad blir på mer än 50%, vilket ju också bara är en fördel.

Jag vet inte riktigt vad sjukhuset kommer att tycka om detta schema. Jag skulle ju faktiskt kunna lämna mitt schema till dem varje månad och sen kan de ju se hur jag jobbar. Det borde ju inte vara något problem, tycker jag. Ja, vi får se. Annars kan man sätta upp sig på att jobba extra på andra Espresso Houses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0