Hockeyrestaurangen

2010-02-04
Nu håller jag på att göra mig lite fin eftersom jag ska bjuda Henrik på middag. I Lindabs Arena har de en riktigt fin hockeyrestaurang, man sitter allra högst upp i hallen på en "balkong" och utsikten över isen är perfekt! Henrik har tjatat om att han skulle vilja äta där ända sedan jag träffade honom. Egentligen var det fullbokat hela jäkla säsongen men jag har ringt och tjatat och tjatat och tjatat och till slut blev det förmodligen någon avbokning så jag fick mitt bord, yah!

Idag har jag bara städat och fixat. Dels ska vi ju ha lite kalas för Henrik imorn och dels ska BåstadHem komma och göra en förbesikning av lägenheten. Då gäller det ju att det är fint. Men det är faaaan, vad vi har saker precis överallt. Vi får inte plats med en enda pryl till. Ska bli så jäkla skönt att flytta till större. Huset kommer väl bli alldeles för stort för oss och våra få möbler men det får lösa sig med tiden. Blir perfekt att Henrik får sin verkstad där han kan ha all sin skit som killar har, typ verktyg och sådant som vi tjejer inte vill ha framme.

Jag är så kär i min gos. Ibland, idag till exempel, ringde han från jobbet för han hade lite tråkigt och ville bara berätta att han tycker om mig. Sådana småsaker lever jag länge på. Det krävs liksom inte mer än så för att göra någon man tycker om glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0