Mañana, mañana

2010-04-13

Fy, vad jag längtar till imorn när jag ska åka hem till Skövde. Jag vill åka NU! Jobbar bara mellan 10.45-15.45 imorn men tiden kommer säkert att gå jättelångsamt. Ska skynda mig hem, lasta in vovven och packning och sedan dra. Ska bli så skönt att få komma iväg lite, det är lyxigt att ha ett "hem" någon annanstans än där man bor.

Har fått mitt sommarschema nu också, lite trist att sommarjobba igen men jag fattar ju att de förväntar sig det utav mig som timanställd. Har iallafall en knapp veckas sammanhängande ledighet och då blir det förmodligen Öland. Sen är jag ledig två dagar hit och två dagar dit så det är ju ganska bra, då kan man åka på en massa dagsutflykter. Jag måste till Bakken i år igen, det var så himla mysigt! Mycket roligare än Tivoli... Det lär ju bli en hel del rundor till Skövde också och jag antar att jag kommer att få en hel del besök därifrån. Sjukt lyxigt att bo på Västkusten nu när det blir vår och sommar.

Nu ska jag fixa lite lax och potatis. Måste tipsa om världens godaste sås som svärmor Lotta gjorde. Man blandar persillade i cremé fraiche. Det är säkert ingen ny uppfinning men jag hade då aldrig ätit det innan och jag lovar er, ASGOD SÅS!!! Passar till allting, skulle jag tro. Prova!



Kommentarer
Postat av: alex

hade vatt kul om alla 7 hade åkt till öland ihop=) ni två ja nisse å anna å mirko å bebbisen=) eller bakken vi måste hitta på nått allihop i sommar

2010-04-15 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0