Arg, förbannad, angry & pissed off

2009-12-24
Hade en lång pratstund med Ida ikväll, JAG BLIR KNÄPP IBLAND ALLTSÅ! Hon är den enda jag kan prata ordentligt med och vara fullständigt ärlig mot utan att skämmas. Och det är så skönt!

Ja, vi får väl se hur det blir med saker och ting nu i jul men om någon förstör för mig så kommer personen ifråga att få sota för det en väldigt, väldigt lång tid framöver. Don't freaking mess with me!!!

När jag blir riktigt arg så sprutar tårarna på mig i ren frustration, jag gråter absolut INTE och jag är absolut INTE ledsen på något vis, jag är bara så in i helvetes jävla arg och förbannad. Det är sjukt störande för det får mig att se svag ut i dessa situationer då jag behöver skälla på folk men jag kan inte hjälpa det, tårarna kommer bara. Jag tror såhär, likadant som en arg tjur i filmer "sprutar" ut ilsken rök genom näsan så sprutar jag ilskna tårar. Den frustar, och frustar måste ju höra ihop med frustration. Det låter väl ganska vettigt... eller?!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hur kan du jämföra dig själv med en tjur. :P

2009-12-24 @ 02:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0